◕ جهـــــــــــان نمــا ◕

◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
قالب وبلاگ

شما حق ندارید با خودتان درباره ي کار بد دیگران صحبت کنید..... هر کسی مي خواهد باشد..... با ان آدم مي توانيدصحبت کنید نه با خودتان ....

شما مطمئن باشید که صد درصد شما ذهنيت و فكر خود را تغيير خواهد به گونه ای که در ان شرایط حس مي كنيد˛ احساس میکنید ˛ دوست دارید و هدف دارید......

یعنی شما درست مثل دادگاهی هستید که قاضی و وکیل مدافع و دادستان و حتی برخی از اوقات قاتل و مقتول یکي است .....


از اين كار هيچ چيز حاصل نمي شود ....

دوستان عزیز دادگاه درونی را رها كنيد .... دادگاه درونی ، خطرناک ترین دادگاه هاست.....

" دكتر هلاكويي "



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت23:30---6 آبان 1391
صحبت‌های دکتر هلاکویی را بسیار دوست می دارم.
خوبه که بازم از گفته‌های ایشون بگذاری توی وبت
با خودم مرور می کنم همیشه خیلی از صحبت های ایشونو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: علمیروانشناسی
برچسب‌ها: دكتر هلاكويي
[ دو شنبه 24 مهر 1391 ] [ 8:55 ] [ کیان ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم وزجان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران اول به دام آرم ترا و آنگه گرفتارت شوم
نويسندگان

دریافت كد ساعت