◕ جهـــــــــــان نمــا ◕
قالب وبلاگ


موضوعات مرتبط: عکس
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 22:54 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: زبان های خارجیانگلیسی
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 22:42 ] [ کیان ] [ ]
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 22:6 ] [ کیان ] [ ]

 


ستاره هایی که در حال نبرد با گاز و گرد و غبار در سحابی مرداب هستند این سحابی حتی بدون دوربین و با چشم در سمت صورت فلکی قوس قابل مشاهده است.فرآیند های شکل گیری ستارگان تنها با رنگ ها نیست بلکه با حرج و مرج نیز همراه است.قسمت هایی که با گاز قرمز رنگ مشاهده می شود گاز هیدروژن میان ستاره ای است.رشته گرد و غبار تاریک
M8 در جو ستاره های غول سرد ناشی از انفجار ابر نو اختر ایجاد شده است.تصویری که ما امروز از M8 می بینیم مربوط به 5000 سال قبل است و 50 سال طول می کشد که نور از M8 عبور کند.

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکسدیدنی ها
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 21:12 ] [ کیان ] [ ]

 


  I have noticed even people who claim everything is predestined, and that we can do nothing to change it, look before they cross the road.
Stephen Hawking

حـتـی افـرادی هـم که مـعـتـقـد هـستـنـد سـرنـوشـتـــــ هـمه از قـبـل تعـیـیـن شـده و قـابـل تغـیـیـر نیـسـتـــــــ ؛ 
مـوقـع رد شـدن از خـیـابـان ابـتـدا دو طـرفـــــ آن را نگاه میـکـنـنـد  .
اسـتـیـون هـاوکـیـنگـــــ .

 


موضوعات مرتبط: علمی
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:33 ] [ کیان ] [ ]


تصویر نمونه ای از مقایسه سنگ های مریخ و سنگ های مشابه بروی زمین است که توسط کنجکاوی ناسا ارسال شده است که به خوبی فرسایش سنگها در هر دو تصویر هم در مریخ و هم در زمین قابل تشخیص است.بسیاری از سنگهای گرد سیمانی مانند شکل مریخی یک زمین رسوبی از کونگلومرا را تشکیل داده اند.
و معمولا این شرایط رسوبی بنا به اعتقاد دانشمتدان فقط می تواند بدست آب ایجاد شود! زیرا اندازه سنگ ریزه ها بزرگتر از آن است که باد بتواند آنها را تکان داده باشد و فقط آب می تواند آنها را تکان بدهد و به شکل گرد در بیاورد. شکل آن ناحیه نیز چیزی بسیار شبیه به بستر یک رودخانه است.دانشمندان می گویند آب در این رودخانه با سرعت سه متر مربع در هر ثانیه در حال حرکت بوده است.


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیجالب انگیزدیدنی هاجالب و آموزنده
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:27 ] [ کیان ] [ ]

     کاوشگر کنجکاوی ناسا هنگام نمونه برداری از خاک مریخ موفق به یافتن یک جسم شده که شبیه به یک جسم فلزی است.که شبیه یک تراشه می تواند باشد.
آیا ممکن است این قطعه فلزی قطعه ای از فضاپیما یا کاوشگر ناسا باشد که موقع فرود افتاده باشد؟اما عده ای نیز بر این عقیده هستند که لبه های این جسم شاید فلزی مشگوک هست و شاید این قطعه مربوط به ریگ های عجیب و غریب مریخ باشد.
هیچ کس بطور یقین نمی توانند در باره ماهیت این شی نظر قطعی بدهد ممکن است در نمونه برداری های بعدی تعداد بیشتری از این اشیا کشف شوند.


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکس
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:23 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 20:7 ] [ کیان ] [ ]


شجاعت بدون هدف و آرمان ملی قدرتی محسوب نمی شود.

ستارخان

  28 مهر، زادروز ستارخان

 

ستارخان از سرداران جنبش مشروطه خواهی ایران، ملقب به سردار ملی است. وی با ایستادگی در برابر نیروهای دولتی ضد مشروطه در تبریز جانفشانی‌های بسیاری کرد.


موضوعات مرتبط: سخنانی از بزرگان جهان
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 19:39 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 19:30 ] [ کیان ] [ ]


عکسی از نمایش خیره‌کننده شفق قطبی در آسمان شهر وایت‌هورس، ایالت یوکوآن در کانادا که در اول اکتبر 2012 گرفته شده است
.


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 16:23 ] [ کیان ] [ ]

 

زمین‌شناسان معتقدند که در حدود پانصد هزار سال پیش، صورت نخستین خلیج فارس در کنار دشت‌های جنوبی ایران تشکیل شد و به مرور زمان، بر اثر تغییر و تحول در ساختار درونی و بیرونی زمین، شکل ثابت کنونی خود را یافت. خلیج فا رس در آغاز، بسیار پهناور بوده به طوری که تا اواخر دوره سوم زمین شناسی بیشتر جلگه‌های برازجان، بهبهان و خوزستان ایران تا کوه‌های زاگرس در زیر آب بوده‌اند.


جغرافیای مکانی خلیج فارس
خلیج فارس در ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد. این خلیج توسط تنگه هرمز به دریای عمان و از طریق آن به دریاهای آزاد مرتبط است. از بین کشورهای همسایه خلیج فارس، کشور ایران بیشترین مرز آبی مشترک را با خلیج فارس دارا می‌باشد. طول مرز آبی کشور ایران با خلیج فارس، با احتساب جزایر در حدود ۱۸۰۰ کیلومتر و بدون احتساب جزایر در حدود ۱۴۰۰ کیلومتر می‌باشد. طول خلیج فارس از تنگه هرمز تا آخرین نقطه پیشروی آن در جهت غرب در حدود ۸۰۵ کیلومتر است.عریض ترین بخش خلیج فارس ۱۸۰ مایل (290)
ک.م می‌باشد. عمیق ترین نقطه خلیج فارس با عمق ۹۳ متر در ۱۵ کیلومتری تنب بزرگ و کم عمق ترین نقطه آن با عمقی بین ۱۰ تا ۳۰ متر در سمت غرب می‌باشد. همچنین جزایر متعددی در خلیج فارس وجود دارند.

زمین شناسی منطقه خلیج فارس
از دیدگاه زمین شناسی، خلیج فارس فرونشست زمین ساختی کم ژرفایی است که دوره ترشیاری پیش در حاشیه جنوبی رشته کوه زاگرس تشکیل شده‌است. در واقع این دریا بازمانده گودال بزرگی است که از دوران گذشته زمین شناختی تحت تاثیر فشار ناشی از آتش‌فشان‌های فلات ایران بوده و پایداری فلات عربستان در مقابل این واکنش‌های تکتونیکی سبب ایجاد و توسعه پهنا-ژرفای آن شده‌است. شدیدترین چین خوردگی‌های دوران پلیو‌پلیستوسن، کرانه‌های شمالی خلیج فارس (زاگرس) را چین داده‌است. میزان این چین خوردگی‌ها که در خشکی‌های کشور ایران شدید است با شیب‌های کمتر به طرف دریا ادامه پیدا می‌کند به طوری که در دریا این شیب به ۱۰ تا ۲۰ درجه می‌رسد. محور اصلی خلیج فارس نیز یکی از پیامدهای زمین ساختی پدیده چین خوردگی زاگرس است که در دوران پلیوپليوسن شکل گرفته‌است. در پایان دوره پلیوسن، سطح دریا احتمالا ۱۵۰ متر بالاتر از سطح کنونی بوده‌است. این سطح در حدود صد هزار سال پیش و به تدریج به سطح کنونی رسیده‌است که آثار آن به صورت پادگانه‌های دریایی و سخا، در کرانه‌های جنوبی خلیج فارس بر جای مانده‌است.

 

 

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعکسجالب و آموزنده
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 16:9 ] [ کیان ] [ ]



  
Alborz Mountains


  
Location = Lon 47.803° & Lat 37.751°
  
Altitude: 59 km 
  
Direction: 120°
  
Camera Angle: 40°



 
The Alborz Mountain range separates the Iranian plateau from the Caspian Sea. In contrast to the dry plateau the north side of the mountains and the coastal plains are humid and green. In the foreground the Sefid River crosses through the mountains and enters into the Caspian Sea near the city of Rasht

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکسجالب انگیز
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 16:3 ] [ کیان ] [ ]

رد(مورگان فریمن):وقتی گذاشتنت توی سلول و درها رو بستن,اون موقعست که میفهمی این واقعیت داره,زندگیت در یه چشم بهم زدن میمیره,هیچی برات نمیمونه به جز تمام وقتای دنیا واسه فکر کردن!



(رستگاری از شاوشنک)
The Shawshank Redemption-1994


موضوعات مرتبط: دیالوگ های به یاد ماندنی
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 15:59 ] [ کیان ] [ ]

اشتباه يك آدم معمولي در برخورد با خرده ستمگر در اين است كه بدون داشتن استراتژي با او روبرو مي شود. نقطه ضعف وحشتناك انسانهاي معمولي در اين است كه خود را زياده از حد جدي مي گيرند، اعمال و احساسات خود را همچون اعمال و احساسات خرده ستمگر مهم مي پندارند. بر عكس، سالكان مبارز نه تنها استراتژي خوب انديشيده اي دارند،‌ بلكه فاقد خود بزرگ بيني اند. آنچه كه مانع خود بزرگ بيني آنها مي شود،‌ اين است كه آنها فهمیده اند که واقعيت تنها تعبيري است ساخته ما.

The mistake average men make in confronting petty tyrants is not to have a strategy to fall back on; the fatal flaw is that average men take themselves too seriously; their actions and feelings, as well as those of the petty tyrants, are all important. Warriors, on the other hand, not only have a well-thought-out strategy, but are free from self-importance. What restrains their self-importance is that they have understood that reality is an interpretation we make


موضوعات مرتبط: علمیروانشناسیفلسفه
[ یک شنبه 30 مهر 1391 ] [ 15:47 ] [ کیان ] [ ]


The sun has gone to bed,
The stars rule the skies.
May the gentle breeze of the night whisper
sweet scripts to u and gently nudge ur eyes 2 sleep.
Good night and sweet dreams


موضوعات مرتبط: شعر و ادبیات
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 23:21 ] [ کیان ] [ ]

  have/get goose bumps
  Meaning:
  Bumpy condition of the skin caused by a physical or emotional sensation
دقیقترین معادل واسه این اصطلاح اینه: “مو به تن ادم سیخ شدنکرک و پر کسی ریختن  
مثال  :

؟ Guy 1: Do you think Game is a good rapper
  Guy 2: yeah, I love his voice. I get goosebumps every time I listen to his songs
  Guy 3: ya, right on. I get a real buzz outta listening to his music

 
به نظرت رپر خوبیه؟ the game
۲: اره خب من عاشق صداشم. وقتی به اهنگاش گوش میدم ، مو به تنم سیخ میشه .
۳: اره حق با توئه (موافقم). از شنیدن اهنگاش خیلی حال می کنم  

 


موضوعات مرتبط: زبان های خارجیانگلیسی
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 23:6 ] [ کیان ] [ ]


چند روز گذشته خبرگزاری‌ها از خارج شدن میدان تاریخی نقش جهان اصفهان از فهرست ثبت جهانی یونسکو خبر دادند. محسن مصلحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران این
موضوع را تایید کرد. آقای یحیی‌زاده دلیل خارج شدن میدان نقش جهان از آثار یونسکو را کوتاهی در حفظ میراث فرهنگی ایران از سوی مقاماتی دانست که به زعم او با همکاری عده‌ای سود‌جو صورت گرفته است. افرادی که به گفته این نماینده مجلس منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد که کارشناسان یونسکو از هشت سال پیش بعد از بازدیدهایی که از میدان نقش جهان اصفهان داشتند از وجود ساختمان خصوصی در جوار این میدان ابراز نارضایتی و تذکر داده بودند. کارشناسان نیز هشدار می‌دهند که عبور قطار از این مسیر برای آثار تاریخی میدان نقش جهان و مجموعه اطراف آن خطرات زیادی خواهد داشت. میدان نقش جهان اصفهان هفتاد و هشت سال پیش در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و اردیبهشت ۱۳۵۸ هم جزو نخستین آثار باستانی ایران بود که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسید. عالی قاپو، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ فضل‌الله و سر در قیطریه از جمله بناهای تاریخی موجود در میدان نقش جهان اصفهان است

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمجالب انگیز
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 22:32 ] [ کیان ] [ ]
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 22:28 ] [ کیان ] [ ]
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 22:16 ] [ کیان ] [ ]

شش راه های پرخطر مقابله با استرس (برگرفته از توصیه های بهداشتی مجله سلامت دانشگاه هاروارد)
1- مشاهده زیاد از حد تلویزیون
2- پرخوری و کم خوری
3- خوابیدن بیش از حد
4- خوردن الکل و کشیدن سیگار
5- قطع رابطه و دوری گزینی از دوستان و خانواده
6- مصرف خودسرانه قرص های خواب، ضدافسردگی و آرام بخش


موضوعات مرتبط: علمی
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 20:5 ] [ کیان ] [ ]

تصاوير منتخب زمين از فضا
------------------------------
Lake Garda and the Etsch Valley

Location = Lon 10.434° & Lat 45.083°
Altitude: 19 km
Direction: 22°
Camera Angle: 30°


This view shows the eastern Alps from the south near Lake Garda up the valley of the Etsch/Adige river and with the Brenner Pass, the lowest altitude crossing of the Alps, in the background


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکسجالب انگیزدیدنی ها
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 19:49 ] [ کیان ] [ ]


The Ural Mountains from south
(رشته‌ كوه‌هاي اورال)


Location = Lon 57.065° Lat 63.902°
Altitude: 39 km
Direction: 55°
Camera Angle: 38°


The Ural Mountains form the border between Europe and Asia in Northern Russia.
This view shows the northern Ural Mountains from south. The highest peak, Mount Narodnaya (1895m) is located near the center of this view. The mountains extent further north to the background left of this view right up to the Arctic Ocean coast


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکسدیدنی ها
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 19:42 ] [ کیان ] [ ]
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 19:33 ] [ کیان ] [ ]


ستونی از خاکستر از شبه‌جزیره کامچاتکا در روسیه به هوا برخاسته است.
این عکس را که ماهواره آکوای ناسا از فوران آتشفشان شیولوچ در 6 اکتبر 2012 گرفته است، ستونی از دود و خاکستر را نشان می‌دهد که در مسافتی 90 کیلومتری پیش از رسیدن به دریا بر فراز زمین کشیده شده است.
شیولوچ یک آتشفشان فعال است که هنوز جوشگاه‌های فوران عظیم سال 1964 که باعث ریزش دامنه جنوبی آن شد (به رنگ بژ در این عکس) دیده می‌شود.
خوشبختانه شیولوچ در ناحیه دورافتاده و خالی از جمعیت قرار دارد و این فوران‌ها تهدیدی برای حیات انسان‌ها نیست.

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمعلمیعکس
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 18:53 ] [ کیان ] [ ]
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 18:49 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: دیدنی ها
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 18:47 ] [ کیان ] [ ]

نقش رستم نام مجموعه باستانی در استان فارس ایران است که یادمان‌هایی از ایلامیان، هخامنشیان و ساسانیان را در خود جای داده‌است. آرامگاه چند تن از پادشاهان هخامنشی (از جمله داریوش بزرگ و خشایارشا)، نقش برجسته‌هایی از وقایع
مهم دوران ساسانیان (از جمله تاجگذاری اردشیرپاپکان و پیروزی شاپور اول بر امپراتوران روم)، بنایی موسوم به کعبه زرتشت و نقش‌برجسته ویران‌شده‌ای از دوران ایلامیان در نقش رستم قرار دارد.

نقش رستم در فاصله ۶ و نیم کیلومتری از تخت جمشید واقع شده‌است و نام آن مانند نام‌های تخت جمشید، نقش رجب و بسیاری نام‌های مکان‌های تاریخی دیگر، ارتباط مستقیم تاریخی با آثار موجود در آن ندارد. با توجه به وجود 4 آرامگاه بطور دقیقی به شکل صلیبی و با دقت هندسی زیادی تهیه شده اند عده ای این اشکال را نمادهای میترایی می دانند و این دیواره را دیواره صلیب آریایی نامیده اند

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 9:2 ] [ کیان ] [ ]

با دل روشن در این ظلمت سرا افتاده ام
نور مهتابم، که در ویرانه ها افتاده ام
سایه پرورد بهشتم، از چه گشتم صید خاک؟
تیره بختی بین، کجا بودم کجا افتاده ام
جای در بُستان سرای عشق می باید مرا

عندلیبم، از چه در ماتم سرا افتاده ام
پایمال مردمم، از نارسایی های بخت
سبزه ی بی طالعم، در زیر پا افتاده ام
خار ناچیزم، مرا در بوستان مقدار نیست
اشک بی قدرم، ز چشم آشنا افتاده ام
تا کجا راحت پذیرم، یا کجا یابم قرار؟
برگ خشکم، در کفِ باد صبا افتاده ام
بر من ای صاحبدلان رحمی، که از غمهای عشق
تا جدا افتاده ام، از دل جدا افتاده ام
لب فرو بستم «رهی» بی روی گلچین و امیر
در فراق همنوایان، از نوا افتاده ام


موضوعات مرتبط: شعر و ادبیات
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 8:59 ] [ کیان ] [ ]

کارل آلبرشت، کارآفرین آلمانی و موسس فروشگاه های زنجیره ای آلدی، ثروت: 25/4 میلیارد دلار
زندگی معمولی انسان بی برنامه، سردرگم، بی هیجان و ناخوشایند به نظر می آید. تنها آنهایی که به ماجراهای زندگی به عنوان شانسی از میان شانس ها نگاه می کنند که خودشان آن را برای خودشان ایجاد کرده اند، می توانند کنترل زندگی خود را کاملا در دست بگیر
         

 


موضوعات مرتبط: عکسجالب انگیزسخنانی از بزرگان جهانجالب و آموزنده
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 8:52 ] [ کیان ] [ ]

     چیزی که شاهدش هستی، حاصل عمری مبارزه است. کسی که می بینی، ساحری است که عاقبت آموخته است تا طرح های روح را دنبال کند. فقط همین و بس.
به راه های مختلفی برایت مراحلی را شرح داده ام که سالک مبارز باید در طریق معرفت بگذراند. سالک مبارز، براساس پیوند خود با قصد، چهار مرحله را پشت سر می گذارد.
نخستین مرحله زمانی است که او پیوندی زنگ زده و غیرقابل اعتمادی با قصد دارد؛ دومین مرحله زمانی است که موفق می شود آن را تمیز و پاک کند؛ سومین مرحله زمانی است که آموخته تا آن را دستکاری کند؛ و چهارمین مرحله زمانی است که آموخته است که طرح های تجرید را بپذیرد.

What you're witnessing is the result of a lifelong struggle .What you see is a sorcerer who has finally learned to follow the designs of the spirit, but that's all.
I have described to you, in many ways, the different stages a warrior passes through along the path of knowledge. In terms of his connection with intent, a warrior goes through four stages.
The first is when he has a rusty, untrustworthy link with intent. The second is when he succeeds in cleaning it. The third is when he learns to manipulate it. And the fourth is when he learns to accept the designs of the abstract

 


موضوعات مرتبط: علمیروانشناسیفلسفه
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 8:44 ] [ کیان ] [ ]

 

در جغرافیای بختیاری زردکوه سر به فلک کشیده با دره های عمیق و رودهای خروشان و چشمه های جوشان و طبعت دلکشش زیبایی وصف ناپذیری را به رخ می کشد . زرد کوه در میان بختیاران "زرده" گفته می شود و در متون کهن از آن به " زردک " نام برده . این کوه در-
-باورهای بختیاری آنقدر زنده و جاوید است که گویی از ازل روحی مقدس در کالبدش دمیده اند . زرده از با شکوه ترین و بلند ترین قله های زاگرس است و در فرهنگ اساطیری مردمانش نقش مهمی داشته تا آنجا که همچون انسانی از آن سخن رفته است و از دیرباز میعادگاه مردم بختیاری و نماد پیوند و هم گرایی بوده . مخصوصا به هنگام کوچ که گویی سیمرغ بر قاف رسیده است . این پندارهای کهن هنوز هم در میان مردم جاریست . و در ادبیات فلوکلوریک جایگاه ویژه‌ای دارد و نماد عشق و پایندگیست نشانه های بارز آن را میتوان در سروده های شاعران یافت چه زیبا دست ماییه ایست و چه زیباتر می شود هنگامی‌که در ترانه های ستاره ای موسیقی بختیاری آ بهمن از پس قرون و اعصار سر برون می آورند و رنگی تازتر می گیرد .

کُـه زردنه بگوین بگوین کردیمه گِردواری / تی به ره بو تا مالا بیان ز آسماری

کُـه زردنه بگوین بگوین آخی مندیرمون بو /گردواري كرديمه پاك آخي وا با مه نو
كُه زردنه بگوين بگوين آخي كوگس بخونه/سر چارده نومه خدا آخي دي مال كنونه
بهمن علاالدین

هیچ کُهی چند زرده برف نداره /هیچ دلی چند مو ماتم نداره
چنده گردم کُه به کُه زرده به زرده / مو ز کجه بجورم یار دس نخرده
گه زرده ، برفس نره گی یاسمنه / اشنیدم مال گپی پاچس نشینه
معنی ابیات
هیچ کوهی چون زرده برف به خود ندیده و هیچ دلی همچون دل من غم ندیده
کوه به کوه زرده به زرده جستجو کردم اما یاری که دل با یک کس داشته باشد نیافتم
قله پر برف زرد کوه گویی پوشیده از یاسمن است، به گمانم ایل بزرگی در دامنه اش منزل کرده .ترانه های فلوکلور

 

 


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسماقوام ایرانیبختیاری
[ شنبه 29 مهر 1391 ] [ 8:39 ] [ کیان ] [ ]

من خویشاوند نزدیك هر انسانی هستم. نه ایرانی را به غیر ایرانی ترجیح می‌دهم نه انیرانی را به ایرانی. من یك لر بلوچ كرد فارس، یك فارسی‌زبان ترك، یك افریقایی اروپایی استرالیایی امریكایی آسیایی‌ام، یك سیاه‌پوست زردپوست سرخ‌پوست سفیدم كه نه تنها با خودم و دیگران كمترین مشكلی ندارم بلكه بدون حضور دیگران وحشت مرگ را زیر پوستم احساس می‌كنم. من انسانی هستم میان انسان‌های دیگر بر سیاره‌ی مقدس زمین، كه بدون دیگران معنایی ندارم. من خویشاوند نزدیک هر انسانی هستم که خنجری در آستین پنهان نمیکند.


موضوعات مرتبط: شعر و ادبیاتسخنانی از بزرگان جهان
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 21:59 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 21:54 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسمدیدنی ها
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 21:50 ] [ کیان ] [ ]
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 21:9 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: گردشگری توریسم
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 21:3 ] [ کیان ] [ ]
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 20:54 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: زبان های خارجیانگلیسی
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 20:52 ] [ کیان ] [ ]


موضوعات مرتبط: زبان های خارجیانگلیسی
[ جمعه 28 مهر 1391 ] [ 20:50 ] [ کیان ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم وزجان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران اول به دام آرم ترا و آنگه گرفتارت شوم
نويسندگان

دریافت كد ساعت